Skapa konto / bli medlem

Här kan du antingen skapa ett konto för aktivitetsbokning på denna hemsida eller bli medlem i IKHP Huskvarna.

Ett konto för aktivitetsbokningar är nödvändig för att anmäla sig till aktiviteter som inte kräver medlemskap. Det kan vara t ex sommarfriidrottskolan. Givetvis går det bra att anmäla sig som medlem också men vill man inte bli det så är detta alternativet.

När du fyllt i dina kontaktuppgifter så får du en fråga om medlemskap (medlemstyp/avgift). Här väljer man mellan:
Ingen medlemsavgift, endast aktivitetsbokning
Medlem (olika typer beroende på ålder)

Vill du bli medlem så börjar du med att skapa ett konto. När du loggat in första gången går du in under "Anmälan" längs upp till vänster på startsidan. Under respektive idrott finns en rubrik som heter "Organisation". Välj "Sektionstillhörighet" och vidare "Aktiv-(den idrott du valt)".

Som aktiv medlem får man vara aktiv i flera idrotter. Följande idrotter (sektioner) kan man välja mellan:

• Cykel
  • Friidrott
  • Orientering
  • Skidor
  • Triathlon

Vill man vara stödmedlem går man in under rubriken "Stödmedlemmar" och anmäler sig till den kategorin.